Det hender jeg blir kontaktet av skoleelever og studenter som ønsker å intervjue meg i forhold til jobben min. De vil gjerne vite mer om dyrekommunikasjon og healing. Jeg setter av tid til dem, og har fått mange hyggelige møter og tilbakemeldinger.

Men noe han endret seg. Den siste tiden har jeg gjort to slike avtaler. En liten gruppe elever/studenter skulle møte meg på kontoret mitt. Jeg koker kaffe og te, og har ordnet med kundefri. Og der sitter jeg da, og venter og venter og venter. Begge gangene måtte jeg ringe de som skulle komme. Med største selvfølgelighet gav de beskjed om at noe hadde kommet i veien, men at de ønsket å avtale en annen dag og tid. Jeg savner «normal høflighet» og en beklagelse. Ikke minst tenker jeg at det hadde vært på sin plass å ringe og gi beskjed om at noe var kommet i veien. Det var mer enn en person som skulle komme hver gang. Når ingen gav beskjed virker det som noe annet enn en forglemmelse.

Noen ny avtale fikk de ikke. Å glemme noe gjør vi alle sammen fra tid til annen. Men når man har latt noen vente lenge, bør man være høflig og beklage.

Del gjerne.

Mvh Sissel. Lik gjerne facebooksiden min.

VIL DU VITE MER?

Ikke gå glipp av det som skjer. Det er helt trygt å melde seg på. Jeg deler aldri din mailadresse med andre, og du kan melde deg av når du vil. På mail kan du få nyttig informasjon og gode tilbud!  

Takk for at du meldte deg på!